U bent bezoeker

Copyright 2008 Massagepraktijk Claudia Dekker. Alle rechten voorbehouden. logo

PST werking

De natuurlijke Hulp!

Speciaal op oudere leeftijd lijden veel mensen aan zgn. ouderdomskwalen. Artrose is er een van, dit is een niet ontstekende gewrichtziekte Hieraan lijdt ca. 80% van alle mensen boven de 50 jaar, het betreft vooral vrouwen. In de volksmond wordt algemeen gesproken over “gewrichtslijtage”. Dit is echter een geraffineerde smoes. Het verleidt de mensen ertoe het als een verontschuldiging te gebruiken voor te weinig beweging. Maar dit is nu precies een grote inschattingsfout.

Vaak worden bewegingsbeperkingen en ook pijnen verdragen, wat precies tegenovergesteld werkt. Beperkt men zijn bewegingen op grond van pijn, worden de klachten steeds groter. Hier kan de Licht-Signaal-Therapie door de gecombineerde werking van licht (photon) en signaal (pulserende magneetvelden) hulp bieden.

Het gebruik in het gewrichtgebied bewerkt een snellere pijnafname. De energiestofwisseling en de lichaamseigen reparatie mechanismen worden gestimuleerd. Het geeft een plaatselijk pijnstillend effect, net zoals bij de doorbloeding van de weefselstructuur. Al met al volgt er dus een wezenlijke verbetering van de beweeglijkheid.

Photon-Signaal-Therapie voor sporters

Voor veel mensen die sport bedrijven, zowel actieve als vrije tijd sporters, is dit een zeer probaat therapiesysteem, om een snellere regeneratie te bereiken. In het bijzonder bij verwondingen en microverwondingen zoals bijvoorbeeld bij (spier)scheuringen, blauwe plekken, en ook de hieruit ontstane hematomen. Spier- en bandscheuringen zijn ook met dit therapiesysteem te bestralen, dit geldt ook voor schaafwonden en diepere en oppervlakkige verwondingen.